img
Middle School Teachers Views on Mathematical Creativity and Supporting Mathematical Creativity  
Yazarlar
Mine Turan
Dr. Öğr. Üyesi Şeyma ŞENGİL AKAR Dr. Öğr. Üyesi Şeyma ŞENGİL AKAR
Türkiye
Elif Saygı
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Kastamonu Eğitim Dergisi
Dergi ISSN 1300-8811
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 11-2023
Cilt No 31
Sayı 4
Sayfalar 662 / 681
Doi Numarası 10.24106/KEFDERGI-2023-0032
Makale Linki doi: 10.24106/KEFDERGI-2023-0032
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Middle School Teachers Views on Mathematical Creativity and Supporting Mathematical Creativity

Paylaş