| Yazarlar (2) |
Prof. Dr. Lütfi İNCİKABI
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Prof. Dr. Ahmet KAÇAR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| Kitap Adı | K-12 STEM Education: Breakthroughs in Research and Practice |
| Bölüm(ler) | Analyzing Prospective Mathematics Teachers’s Development of Teaching Practices in Mathematics: A Lesson Study Approach |
| Bölüm Sayfaları | 311-336 |
| Kitap Türü | Kitap Bölümü |
| Kitap Alt Türü | Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü |
| Kitap Niteliği | Diğer uluslararası bilimsel kitap |
| Kitap Dili | İngilizce |
| Basım Tarihi | 01-2018 |
| ISBN | 9781522538325 |
| Basıldığı Ülke | Amerika Birleşik Devletleri |
| Basıldığı Şehir | Hersley, Pa |
| Kitap Linki | https://www.igi-global.com/chapter/analyzing-prospective-mathematics-teachers-development-of-teaching-practices-in-mathematics/190100 |