img
Historical Transformation of the Advertising Narration in Turkey: From Stereotype to Digital Media (Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age)  
Yazarlar
Recep Yılmaz
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Ali ÇAKIR Dr. Öğr. Üyesi Ali ÇAKIR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Filiz Resuloğlu
Kocaeli Üniversitesi, Türkiye
Kitap Adı Narrative Advertising Models and Conceptualization in the Digital Age
Bölüm(ler) Historical Transformation of the Advertising Narration in Turkey: From Stereotype to Digital Media
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayımlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2017
ISBN 9781522523734
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş