img
img
GOOGLE TRENDS'DE DİJİTAL PLATFORMLARDAKİ ANAHTAR TERİMİ SORGULAMASINDA TÜKETİCİ İLGİSİ: NETFLIX VE AMAZON PRIME ÖRNEĞİ   
Yazarlar (3)
Prof. Dr. Tolga ULUSOY Prof. Dr. Tolga ULUSOY
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Funda Civek
Gürkan Ulusoy
Devamını Göster
Özet
Etkileri devam eden küresel salgın, günlük hayatımızda bazı yeniliklere, değişim ve dönüşümlere zemin hazırlamaktadır. Dijitalleşme gibi bazı kavramlara da ivme kazandırmaktadır. Küresel salgın ile başlayan süreçte, bulaş ve benzer bazı risklerden kendisini koruyabilmek isteyen insanlar dijital süreçlerin ve teknolojilerin kullanımına geçmiş dönemlere göre daha fazla ağırlık vermişlerdir. Süphesiz bu süreçte tüketicilerin izleme alışkanlıklarında da değişimler yaşanmış, analog teknolojiler yerini dijital platformlara bırakmaya başlamıştır. Pandemi ile mücadele kapsamında çeşitli önleyici kararlar alınmış ve bu doğrultuda bireyler günlük yaşamlarının büyük bölümünü evlerinde geçirmeye başlamıştır. Özellikle kalabalık ortamlara girme endişesi de ağır basarak sosyalleşme ihtiyaçlarını dijital platform üzerinden karşılamaya başlamıştır. Bu süreçte dijital platformlara olan ilginin artması söz konusu platformlara olan …
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Social Sciences Studies Journal
Dergi ISSN 2587-1587
Dergi Tarandığı Indeksler Eurasian Scientific Journal Index
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 11-2021
Cilt No 7
Sayı 90
Sayfalar 4864 / 4876
Doi Numarası 10.26449/sssj.3597
Makale Linki http://dx.doi.org/10.26449/sssj.3597