Yazarlar (2) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Gazi Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Araştırmanın amacı, ilkokul matematik öğretmen kılavuzu, ders ve çalışma kitaplarının kullanımına ilişkin öğretmen görüşlerini belirlemektir. Çalışma betimsel bir çalışma olup tarama modeliyle hazırlanmıştır. Uygulama sonunda elde edilen veriler SPSS 16 paket programı ile analiz edilmiştir. Veri analizlerinde frekans, yüzde, aritmetik ortalama, Mann Whitney U testi ve Kruskal Wallis H testi kullanılmıştır. Araştırmadan elde edilen bulgulara bakıldığında, öğretmenlerin ortalama% 75’inin matematik öğretmen kılavuzu, ders ve çalışma kitaplarını sık sık ve her zaman aralığında kullandıkları; matematik kılavuz kitabı kullanımının öğretmenlerin en son bitirdikleri egitim düzeyi, mezun olunan program ve ögretmenlerin okuttukları sınıf düzeyine göre farklılık göstermediği ancak öğretmenlerin meslekteki kıdemlerine ve görev yaptıkları okulların sosyo-ekonomik düzeyine göre manidar bir farklılık gösterdiği; matematik ders … |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | International Journal of Curriculum and Instructional Studies |
Dergi ISSN | 1308-2140 |
Dergi Tarandığı Indeksler | Social Science Research Network (SSRN); Scientific World Index; Sosyal Bilimler Atıf Dizini (SOBIAD); Research Bible (Academic Resource Index); International Index Copernicus; Eurasian Scientific Journal Index (ESJI); |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 07-2014 |
Cilt No | 3 |
Sayı | 5 |
Makale Linki | https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=tr&user=VDt3vegAAAAJ&citation_for_view=VDt3vegAAAAJ:u5HHmVD_uO8C |