img
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA STRATEJİLERİ BİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİ   
Yazarlar
Arş. Gör. Dr. Aydın BULUT
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Turkish Studies (Elektronik)
Dergi ISSN 1308-2140
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 07-2016
Cilt No 11
Sayı 3
Sayfalar 625 / 644
Makale Linki https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/283536/ortaokul-ogrencilerinin-okuma-stratejileri-bilissel-farkindalik-duzeyleri
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 20

Paylaş