Yazarlar (1) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Dijitalleşme veya sayısallaşma, ulaşılabilir bilgilerin herhangi bir bilgisayar tarafından okunabilecek şekilde dijital ortama aktarılması sürecine verilen addır. Dijitalleşme, teknolojik gelişmelerin insan yaşamına yansımasıyla ortaya çıkan bir süreçtir. Bu süreçte, analog olarak yürütülen işlemler ve faaliyetler, dijital ortama aktarılır ve dijital olarak yürütülür hale gelir. Dijitalleşmenin ana amacı, işlemlerin daha hızlı ve etkili bir şekilde gerçekleştirilmesidir. Dijitalleşme, her alanda büyük bir etki yaratmaktadır. İş dünyasında, dijitalleşme sayesinde işletmeler daha hızlı ve daha verimli hale gelir. İletişim, üretim, satış ve pazarlama süreçleri dijitalleştirilerek işletmelerin rekabet gücü artırılır.Dijitalleşme sayesinde veri ve bilgi depolama ve paylaşma işlemleri daha kolay hale gelir. Yapay zekâ ve büyük veri analizi gibi teknolojilerle, veriler daha hızlı ve doğru bir şekilde işlenir ve işletmelerin veri analizi yaparak daha iyi kararlar almalarına olanak Dijitalleşme aynı zamanda yeni iş modelleri ve iş fırsatları yaratır. |
Anahtar Kelimeler |
Kitap Adı | ÖRGÜTLERDE DİJİTALLEŞME |
Bölüm(ler) | DİJİTAL İŞ STRATEJİLERİ |
Kitap Türü | Kitap Bölümü |
Kitap Alt Türü | Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü |
Kitap Niteliği | Diğer uluslararası bilimsel kitap |
Kitap Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2023 |
ISBN | 978-625-393-030-1 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Ankara |