Yazarlar (2) |
![]() Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
The impact of the digitalization process on both human life and business life is increasing day by day. Digitization is a concept beyond the transfer of data to digital platforms. With digitalization, customers' product search and purchase preferences have also changed, and their changing lifestyles have created a new consumer profile. It has becom... |
Anahtar Kelimeler |
Kitap Adı | The Essentials of Today's Marketing-2 |
Bölüm(ler) | AGILE MARKETING |
Kitap Türü | Kitap Bölümü |
Kitap Alt Türü | Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü |
Kitap Niteliği | Diğer uluslararası bilimsel kitap |
Kitap Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2023 |
ISBN | 978-625-6452-80-0 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir |