img
The Role of Social Media in Marketing of Gastronomy (Gastronomy and Hospitality Studies in Tourism)  
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Hakkı ÇILGINOĞLU Dr. Öğr. Üyesi Hakkı ÇILGINOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kaan Berk Dalahmetoğlu
Türkiye
Kitap Adı Gastronomy and Hospitality Studies in Tourism
Bölüm(ler) The Role of Social Media in Marketing of Gastronomy
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayımlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2021
ISBN 978-3-631-85523-2
Basıldığı Ülke İsviçre
Basıldığı Şehir Bern
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş