img
The Role of the Culture and Art Sponsorship Activities in the Process of Creating a Positive Corporate Image. Communication and Digital Media (Communication and Digital Media)   
Yazarlar
Arş. Gör. Dr. Halil TAŞTEKİN Arş. Gör. Dr. Halil TAŞTEKİN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kitap Adı Communication and Digital Media
Bölüm(ler) The Role of the Culture and Art Sponsorship Activities in the Process of Creating a Positive Corporate Image. Communication and Digital Media
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayımlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2017
ISBN 978-83-943963-9-8
Basıldığı Ülke Polonya
Basıldığı Şehir Bialystok
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş