img
Examining the pedagogical content knowledge of prospective mathematics teachers on the subject of limits   
Yazarlar
Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Abdulkadir TUNA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
Dergi ISSN 1464-5211
Dergi Tarandığı Indeksler ERIC
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 04-2021
Cilt No 52
Sayı 6
Sayfalar 833 / 856
Makale Linki https://doi.org/10.1080/0020739X.2019.1703148
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 12

Paylaş