img
Analysis of Defining and Drawing Skills of Secondary School Students: Parallelogram Example   
Yazarlar
Prof. Dr. Abdullah Çağrı BİBER
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Abdulkadir TUNA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Samet Korkmaz
Doç. Dr. Feyza ALİUSTAOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı MATDER Journal of Mathematics Education
Dergi ISSN 2148-1822
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 09-2018
Cilt No 3
Sayı 1
Sayfalar 32 / 40
Makale Linki https://doi.org/10.1080/0020739X.2019.1703148
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş