img
ANALYSIS OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ CONCEPTUAL KNOWLEDGE RELATED TO SEQUENCES   
Yazarlar
Prof. Dr. Abdullah Çağrı BİBER
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Abdulkadir TUNA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal on New Trends in Education and Their Implications
Dergi ISSN 1309-6249
Dergi Tarandığı Indeksler EBSCO
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2017
Cilt No 8
Sayı 1
Sayfalar 78 / 88
Doi Numarası http://www.ijonte.org/
Makale Linki www.
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
ANALYSIS OF MATHEMATICS TEACHER CANDIDATES’ CONCEPTUAL KNOWLEDGE RELATED TO SEQUENCES

Paylaş