img
ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL ANLAMA SEVİYELERİNİN PİRİE VE KİEREN MODELİNE GÖRE İNCELENMESİ   
Yazarlar
Fatih Altunok
Prof. Dr. Abdulkadir TUNA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı The Journal of International Education Science
Dergi ISSN 2149-0848
Dergi Tarandığı Indeksler SOBİAD
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 04-2021
Cilt No 27
Sayı 8
Sayfalar 123 / 144
Makale Linki 10.29228/INESJOURNAL.51434
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş