Yazarlar |
Prof. Dr. Abdullah Çağrı BİBER
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Prof. Dr. Abdulkadir TUNA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu çalışmada, pedagojik formasyon eğitimi alan matematik bölümü mezunu öğretmen adaylarının program içinde yer alan "Öğretmenlik Uygulaması" dersine yönelik görüşlerinin incelemesi amaçlanmıştır. Nitel araştırma yöntemlerinden biri olan durum çalışması deseni uygulanarak yürütülen bu çalışma, 2013-2014 eğitim öğretim yılında pedagojik formasyon programında öğrenim gören 13 öğretmen adayıyla gerçekleştirilmiştir. Araştırma sonucunda katılımcıların pedagojik formasyon eğitimi kapsamındaki "Öğretmenlik Uygulaması" dersine yönelik düşüncelerinin olumlu yönde olduğu sonucuna varılmıştır. Ancak katılımcıların büyük bölümü dersin eksik yönlerinin olduğunu vurgulayarak daha da verimli hale getirilebileceğini belirtmişlerdir |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Başken University Journal Of Education |
Dergi ISSN | 2148-3272 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 08-2015 |
Cilt No | 2 |
Sayı | 2 |
Sayfalar | 131 / 140 |