img
MARKA GAZETECİLİĞİ: KURUMSAL İLETİŞİMDE YENİLİKÇİ BİR YAKLAŞIMIN ÖNEMİ VE ETKİSİ (YENİ ÇAĞDA DÖNÜŞEN GAZETECİLİK GAZETECİLİKTE YENİ YAKLAŞIMLAR)  
Yazarlar
Doç. Dr. Zübeyde SÜLLÜ Doç. Dr. Zübeyde SÜLLÜ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Arş. Gör. Dr. Meryem SALAR Arş. Gör. Dr. Meryem SALAR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kitap Adı YENİ ÇAĞDA DÖNÜŞEN GAZETECİLİK GAZETECİLİKTE YENİ YAKLAŞIMLAR
Bölüm(ler) MARKA GAZETECİLİĞİ: KURUMSAL İLETİŞİMDE YENİLİKÇİ BİR YAKLAŞIMIN ÖNEMİ VE ETKİSİ
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında ulusal yayımlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Alanında tanınmış ulusal bir yayınevince basılan bilimsel kitap
Kitap Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2023
ISBN 978-625-6552-46-3
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş