Yazarlar (3) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Kurumsal itibar, örgütlerin sektördeki yerini belirleyen önemli bir faktördür. Sektör içindeki itibarı düşük olan örgütlerin benzer hizmet veren örgütlerle rekabette geriye düşmeleri olasıdır. Bilim üreten ve eğitim hizmeti veren üniversiteler için de benzer bir durum geçerlidir. Günümüzde her ilde en az bir üniversite olduğu düşünülürse itibar oluşturma ve koruma üniversiteye öğrenci çekebilme açısından önem arz etmektedir. |
Anahtar Kelimeler |
Kitap Adı | Değişen Dünyada Eğitim 2018 |
Bölüm(ler) | ÜNİVERSİTE İTİBARI, MARKALAŞMA VE ÖĞRENCİLERDE AİDİYET DUYGUSU |
Kitap Türü | Kitap Bölümü |
Kitap Alt Türü | Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü |
Kitap Niteliği | Diğer uluslararası bilimsel kitap |
Kitap Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2018 |
ISBN | |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir |