img
The Opinions of Pre-Service Elementary Teachers on MEAs as a Strategy for Recognizing and Differentiating Gifted Students  
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Şeyma ŞENGİL AKAR Dr. Öğr. Üyesi Şeyma ŞENGİL AKAR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. İbrahim AKAR Doç. Dr. İbrahim AKAR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 1st International Congress on Gifted Young Scientists Education (ICGYSE)
Kongre Tarihi 20-11-2020 / 22-11-2020
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş