Yazarlar (2) |
![]() Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Türkçe, 1-8. sınıf düzeylerinde öğrencilerin haftalık ders programlarında ağırlıklı olarak gördükleri derslerin başında gelmektedir. Türkçe dersi ile diğer dersler arasında anlamlı bir ilişki olduğu araştırmayla ortaya konulmuştur. Bu denli ciddi öneme sahip Türkçe dersi için “öğretim programı”nın katkısı büyüktür. Öğretim programında belirtilen am... |
Anahtar Kelimeler |
Kitap Adı | Türkçe Öğretimi: Kuram / Metodoloji / Uygulama |
Bölüm(ler) | Türkçe Öğretim Programı: Amaç, Perspektif ve Kazanımlar |
Kitap Türü | Kitap Bölümü |
Kitap Alt Türü | Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü |
Kitap Niteliği | Diğer uluslararası bilimsel kitap |
Kitap Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2022 |
ISBN | 978-605-170-531-6 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Kastamonu |