img
img
TEKRARLI MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ ÖĞRETİMBECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ    
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Bahattin Deniz ALTUNOĞLU Doç. Dr. Bahattin Deniz ALTUNOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Mehmet Altan KURNAZ Prof. Dr. Mehmet Altan KURNAZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
It is expected that science teacher should be competent in the subject matter and in teaching skills.
In this scope, a teacher should have a comprehensive repertoire of teaching methods and techniques which are
adequate for subject matter and practice wisdom of this repertoire in the classroom. In Turkey, developed science curriculums have determin...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı International Conference on Research in Education and Science (ICRES)
Kongre Tarihi 19-05-2016 / 22-05-2016
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Muğla
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş