Yazarlar (2) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Türkiye |
Özet |
Öğretmenler bilimin dilini günlük yaşamın diline dönüştürme, olumlu sınıf deneyimi yaratma, araç, gereç ve yöntemleri manipüle ederek etkili kullanımlar üretme gibi görev ve sorumlulukları olan öğretim tasarımcılarıdır. Bu sorumlulukların etkili bir şekilde yerine getirilmesi, öğretmenlerin tasarım odaklı düşünme becerileriyle yakından ilişkili old... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | 17th International Computer and Instructional Technologies Symposium |
Kongre Tarihi | 02-10-2024 / 04-10-2024 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Kastamonu |