img
Kastamonu İlinde Turizm Eğitimi Alan Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Algılarının Satın Alma Davranışlarına Etkisi   
Yazarlar
Şevki Ulama
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Dilara Eylül KOÇ Dr. Öğr. Üyesi Dilara Eylül KOÇ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research
Dergi ISSN 2602-4144
Dergi Tarandığı Indeksler Index Copernicus
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 11-2019
Cilt No 3
Sayı 3
Sayfalar 381 / 399
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/pub/gastoria/issue/50020
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 5

Paylaş