img
img
Sosyal Medyada Reçetesiz Ürün Reklamlarının Gösterge Bilimsel Analizi: Türkiye Örneği  
Yazarlar (2)
Dr. Öğr. Üyesi Kezban ÖZER Dr. Öğr. Üyesi Kezban ÖZER
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Süleyman Karaçor
Selçuk Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı ACADEMIC SOCIAL RESOURCES
Dergi ISSN 2636-7637
Dergi Tarandığı Indeksler ICI Journals Index Copernicus; SOBİAD Atıf Dizini; Directory of Research Journals Indexing; Root Society for Indexing; Eurasian Scientific Journal Index (ESJI); International ResearchBible (Academic Resource Index); Citefactor indexing; Directory of Open Access Scholarly Resources (ROAD Index); Internatıonal Instıtute Of Organızed Research (I2OR); Active Search Results Engineer (ASR); Social Science Research Network (SSRN); Internation Scientific Indexing (ISI); Advanced Science Index
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 10-2024
Cilt No 9
Sayı 5
Sayfalar 466 / 477
Doi Numarası 10.5281/zenodo.13
Makale Linki https://asrjournal.org/files/asrjournal/31d69a39-1012-475e-83b0-a66273f3dc11.pdf
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Sosyal Medyada Reçetesiz Ürün Reklamlarının Gösterge Bilimsel Analizi: Türkiye Örneği

Paylaş