img
img
Precautions taken by airlines during the pandemic and customer relationship management (CRM): The example of the Covid-19 pandemic   
Yazarlar (3)
AYÇA MEZDE
Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ERTEK Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ERTEK
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
SERAP ERTEK
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı RAM Journal
Dergi ISSN 2822-3969
Dergi Tarandığı Indeksler DRJI, Google scholar
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2024
Cilt No 4
Sayı 1
Sayfalar 1 / 10
Doi Numarası 10.5281/zenodo.14503534
Makale Linki https://ramjournal.org/admin/pdf/icerik_30_Mezde%20et%20al_2024_4(1)_1-10.pdf