img
img
Salgın dönemlerinde havayolu işletmelerinin aldığı önlemler ve müşteri ilişkileri yönetimi (MİY): Covid-19 pandemisi örneği  
Yazarlar (3)
Ayça Mezde
Kto Karatay Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ERTEK Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ERTEK
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Serap Ertek
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 4. INTERNATIONAL CONGRESS ON AVIATION MANAGEMENT 17-19 EKİM 2024 ESKİŞEHİR
Kongre Tarihi 17-10-2024 / 19-10-2024
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş