img
img
Classroom Interaction Management in Achievement-Related Diversity: A Conversation Analytic Examination    
Yazarlar (3)
Metin Şardağ
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Gökhan KAYA Doç. Dr. Gökhan KAYA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Gültekin Çakmakcı
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
Dergi ISSN 1305-2020
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2024
Cilt No 21
Sayı 3
Sayfalar 976 / 1004
Doi Numarası 10.33711/yyuefd.1478939
Makale Linki https://doi.org/10.33711/yyuefd.1478939