Yazarlar (2) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Ata-Aktürk, A., & Demircan, H. Ö. (2017). Preschool teachers' teacher-child communication skills: The role of self-efficacy beliefs and some demographics. Journal of Education and Human Development, (in press). |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Journal of Education and Human Development |
Dergi ISSN | 2334-2978 |
Dergi Tarandığı Indeksler | Ulrichs |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2017 |
Cilt No | 6 |
Sayı | 3 |
Sayfalar | 86 / 97 |
Doi Numarası | 10.15640/jehd.v6n3a10 |
Makale Linki | https://doi.org/10.15640/jehd.v6n3a10 |