img
İnternet Reklamlarına Yönelik Şüpheciliğin Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Tüketici Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma (Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXXII)  
Yazarlar
Mehmet Ali Gazi
Malatya Turgut Özal Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Muharrem ÇETİN Prof. Dr. Muharrem ÇETİN
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Türkiye
Kitap Adı Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XXXII
Bölüm(ler) İnternet Reklamlarına Yönelik Şüpheciliğin Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi: Tüketici Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayımlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2024
ISBN 978-625-385-018-0
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Konya
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş