img
Türkiye’de Tarih Öğretimi Alanında Yapılan İlkokul Düzeyindeki Çalışmaların Değerlendirilmesi    
Yazarlar
Muhammed Talha Özalp
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi İbrahim DEMİRBAŞ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Field Education
Dergi ISSN 2149-3030
Dergi Tarandığı Indeksler Türk Eğitim İndeksi, ResearchBib, SOBIAD, CiteFactor, Rootindexing, Google Scholar, COSMOS IF, Bielefeld Academic Search Engine (BASE), i2or, Science Library Index, Scientific Indexing Services
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2021
Cilt No 7
Sayı 2
Sayfalar 92 / 111
Doi Numarası 10.32570/ijofe.1024114
Makale Linki http://dx.doi.org/10.32570/ijofe.1024114
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 2
Türkiye’de Tarih Öğretimi Alanında Yapılan İlkokul Düzeyindeki Çalışmaların Değerlendirilmesi

Paylaş