img
img
Comparison of Face-to-face and Distance Education Based on Incremental Self-theory in terms of Students’ Academic Achievement, Self-confidence, and Motivation and Teacher Views   
Yazarlar (2)
Sema İrem Orhan
Prof. Dr. Abdullah AYDIN Prof. Dr. Abdullah AYDIN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Kastamonu Eğitim Dergisi
Dergi ISSN 2147-9844
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2025
Cilt No 33
Sayı 1
Sayfalar 17 / 34
Doi Numarası 10.24106/kefdergi.1628225
Makale Linki https://doi.org/10.24106/kefdergi.1628225