Yazarlar (3) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Türkiye |
![]() Türkiye |
Özet |
Purpose: This study investigates the effect of STEM implementations on computational thinking skills and technology usage standards of classroom teacher candidates. The experimental method “One-group Pretest-Posttest Design” has been used in the study. In line with the purpose of the study, data on Computer Thinking Skills and Technology Use Standa... |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Kastamonu Eğitim Dergisi |
Dergi ISSN | 1300-8811 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
Makale Dili | İngilizce |
Basım Tarihi | 10-2022 |
Sayı | 4 |
Sayfalar | 889 / 899 |
Doi Numarası | 10.24106/kefdergi.1195676 |
Makale Linki | http://dx.doi.org/10.24106/kefdergi.1195676 |