| Yazarlar (3) |
Dr. Öğr. Üyesi Burcu KARABULUT COŞKUN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Doç. Dr. Hafife BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Doç. Dr. İlkay AŞKIN TEKKOL
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| Purpose: This study investigates the effect of STEM implementations on computational thinking skills and technology usage standards of classroom teacher candidates. The experimental method “One-group Pretest-Posttest Design” has been used in the study. In line with the purpose of the study, data on Computer Thinking Skills and Technology Use Standa... |
| Anahtar Kelimeler |
| Makale Türü | Özgün Makale |
| Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale |
| Dergi Adı | Kastamonu Eğitim Dergisi |
| Dergi ISSN | 1300-8811 |
| Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
| Makale Dili | İngilizce |
| Basım Tarihi | 10-2022 |
| Sayı | 4 |
| Sayfalar | 889 / 899 |
| Doi Numarası | 10.24106/kefdergi.1195676 |
| Makale Linki | http://dx.doi.org/10.24106/kefdergi.1195676 |