img
img
Investigation Of The Effects Of Tinkercad Based Stem Implementations On Computational (Computer) Thinking Skills And Technology Use Standards Of Teacher Candidates    
Yazarlar (3)
Dr. Öğr. Üyesi Burcu KARABULUT COŞKUN Dr. Öğr. Üyesi Burcu KARABULUT COŞKUN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Hafife BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU Doç. Dr. Hafife BOZDEMİR YÜZBAŞIOĞLU
Türkiye
Doç. Dr. İlkay AŞKIN TEKKOL Doç. Dr. İlkay AŞKIN TEKKOL
Türkiye
Devamını Göster
Özet
Purpose: This study investigates the effect of STEM implementations on computational thinking skills and technology usage standards of classroom teacher candidates. The experimental method “One-group Pretest-Posttest Design” has been used in the study. In line with the purpose of the study, data on Computer Thinking Skills and Technology Use Standa...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale
Dergi Adı Kastamonu Eğitim Dergisi
Dergi ISSN 1300-8811
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 10-2022
Sayı 4
Sayfalar 889 / 899
Doi Numarası 10.24106/kefdergi.1195676
Makale Linki http://dx.doi.org/10.24106/kefdergi.1195676