img
img
ICT Integration Stages of Teachers and Factors Affecting Them   
Yazarlar (2)
İsmail Acun
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Burcu KARABULUT COŞKUN Dr. Öğr. Üyesi Burcu KARABULUT COŞKUN
Uşak Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
This study aims at investigating ICT integration stages of teachers and factors that might be having an effect on their stages. This study utilizes ACOT integration model as the theoretical basis for determining integration stages of teachers. As ICT penetrate every aspect of teaching and learning, determining teachers' quality of use ICT in their...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayınlanan tam makale
Dergi Adı ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONALSTUDIES
Dergi ISSN 1308-7711
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2012
Cilt No 4
Sayı 2
Sayfalar 1143 / 1152
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş