img
img
Whatsapp Destekli EKG Öğretiminin Öğrencilerin Bilgi Düzeylerine Etkisi  
Yazarlar (2)
Canan Kaş
Filiz Özel Çakır
Devamını Göster
Özet
Amaç: WhatsApp gibi sosyal medya uygulamaları pek çok yükseköğretim kurumunda kullanılan ve öğrencilerin öğrenmelerine yardımcı olduğu, motivasyonlarını arttırdığı saptanan bir öğretim yöntemidir. Üniversite öğrencilerinin telefonlarıyla her an ulaşabileceği düşünülen WhatsApp uygulamasıyla Destekli Eğitimin EKG Öğretiminde Öğrencilerin Bilgi Düzeylerini etkileyeceği düşünülmektedir. Araştırmamızın amacı Whatsapp destekli EKG öğretiminin öğrencilerin bilgi düzeylerine etkisinin incelenmesidir.Yöntem: Çalışma, 2022-2023 bahar döneminde öğrenim gören 3. Sınıf hemşirelik bölümü seçmeli derslerinden yoğun bakım hemşireliğini alan öğrencilerin katılımıyla yarı randomize kontrollü olarak yapılmıştır. Çalışma, Türkiye'de Batı Karadeniz bölgesinde yer alan bir üniversitenin Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü'nde gerçekleştirilmiştir. Öğrencilere EKG bilgisi online eğitim ile verildikten sonra ...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Kardiyovasküler Hemşirelik Dergisi
Dergi Tarandığı Indeksler
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2024
Cilt No 15
Sayı 38
Sayfalar 152 / 155
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş