Yazarlar (2) |
![]() |
![]() |
Özet |
Amaç: WhatsApp gibi sosyal medya uygulamaları pek çok yükseköğretim kurumunda kullanılan ve öğrencilerin öğrenmelerine yardımcı olduğu, motivasyonlarını arttırdığı saptanan bir öğretim yöntemidir. Üniversite öğrencilerinin telefonlarıyla her an ulaşabileceği düşünülen WhatsApp uygulamasıyla Destekli Eğitimin EKG Öğretiminde Öğrencilerin Bilgi Düzeylerini etkileyeceği düşünülmektedir. Araştırmamızın amacı Whatsapp destekli EKG öğretiminin öğrencilerin bilgi düzeylerine etkisinin incelenmesidir.Yöntem: Çalışma, 2022-2023 bahar döneminde öğrenim gören 3. Sınıf hemşirelik bölümü seçmeli derslerinden yoğun bakım hemşireliğini alan öğrencilerin katılımıyla yarı randomize kontrollü olarak yapılmıştır. Çalışma, Türkiye'de Batı Karadeniz bölgesinde yer alan bir üniversitenin Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü'nde gerçekleştirilmiştir. Öğrencilere EKG bilgisi online eğitim ile verildikten sonra ... |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Kardiyovasküler Hemşirelik Dergisi |
Dergi Tarandığı Indeksler | |
Makale Dili | İngilizce |
Basım Tarihi | 12-2024 |
Cilt No | 15 |
Sayı | 38 |
Sayfalar | 152 / 155 |