img
img
Consumer society and sustainability: A semiotic analysis of campaigns on ecological fashion thought  
Yazarlar (1)
Öğr. Gör. Dr. Emre ERTÜRK Öğr. Gör. Dr. Emre ERTÜRK
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Dergi ISSN 1309-9302
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2025
Cilt No 15
Sayı 1
Sayfalar 227 / 255
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/3678202
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş