img
img
FOSTERING MATHEMATICAL CREATIVITY: A CASE STUDY OF MIDDLE SCHOOL TEACHERS CLASSROOM PRACTICES  
Yazarlar (3)
Mine Turan
Dr. Öğr. Üyesi Şeyma ŞENGİL AKAR Dr. Öğr. Üyesi Şeyma ŞENGİL AKAR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Elif Saygı
Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Thinking Skills and Creativity
Dergi ISSN 1871-1871 Wos Dergi Scopus Dergi
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Dergi Grubu Q1
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 04-2025
Doi Numarası 10.1016/j.tsc.2025.101848
Makale Linki https://doi.org/10.1016/j.tsc.2025.101848