img
img
The interplay of brand identification, satisfaction, and psychological well-being: a mediational role of positive WOM behavior in higher education    
Yazarlar (2)
Melda Aslan
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Harun ASLAN Doç. Dr. Harun ASLAN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı BMC Psychology
Dergi ISSN 2050-7283 Wos Dergi Scopus Dergi
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Dergi Grubu Q1
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 05-2025
Cilt No 13
Sayı 577
Doi Numarası 10.1186/s40359-025-02931-6
Makale Linki https://bmcpsychology.biomedcentral.com/articles/10.1186/s40359-025-02931-6