Yazarlar (2) |
![]() Gazi Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
The study aims to determine the digital skill elements in the 2024 Human Rights, Citizenship, and Democracy Course Curriculum at the 4th-grade level prepared within the scope of the Türkiye Century Education Model. In this context, the distribution of the relevant skill elements according to the subjects and units was determined. In addition, determining the distribution of these skill elements according to the dimensions of awareness, functionality, and action in the program is among the objectives that must be set forth. |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | İngilizce |
Kongre Adı | IX. International Scientific and Practical Conference |
Kongre Tarihi | 02-05-2025 / 03-05-2025 |
Basıldığı Ülke | Ukrayna |
Basıldığı Şehir | Ternopil |