| Yazarlar (1) |
|
|
| Özet |
| 1. GİRİŞ Firmalar arasındaki günümüz rekabetinde, pazar gücü tedarikçilerden tüketicilere kaymış ve küresel rekabet daha da kızışmıştır. Bu nedenle hemen hemen tüm sektörlerdeki firma yöneticileri gelecekte büyük zorluklarla karşı karşıyadır. Mevcut statükoyu tersine çevirmek için, rekabet stratejilerinin geliştirilmesinde ve uygulanmasında sürekli... |
| Anahtar Kelimeler |
| Kitap Adı | Bilimsel Gelişmeler Işığında Yönetim ve Strateji Araştırmaları |
| Bölüm(ler) | -TİCARETTE MAVİ OKYANUS STRATEJİSİ: TÜRKİYE VE DÜNYADAN TEORİK VE PRATİK ÖRNEKLER |
| Kitap Türü | Kitap Bölümü |
| Kitap Alt Türü | Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü |
| Kitap Niteliği | Diğer uluslararası bilimsel kitap |
| Kitap Dili | İngilizce |
| Basım Tarihi | 07-2022 |
| ISBN | 9786258117370 |
| Basıldığı Ülke | Türkiye |
| Basıldığı Şehir |