img
img
The Effect of Ethnic Restaurant Visitors’ Service Quality Perception on Repeat Purchase Intention and Customer Satisfaction: An Ethnic Restaurant Example   
Yazarlar (2)
Bıçkın Temel
Dr. Öğr. Üyesi Aykut ŞİMŞEK Dr. Öğr. Üyesi Aykut ŞİMŞEK
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale
Dergi Adı The OPUS Journal of Society Research
Dergi ISSN 2791-9781
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 09-2025
Cilt No 22
Sayı 5
Sayfalar 962 / 981
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/pub/opusjsr/issue/94748
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş