img
img
Bağlam Temelli Çizgi Romanın Öğrencilerin Alternatif Fikirlerini Gidermeye Etkisi   
Yazarlar (2)
İlyas Acet
Prof. Dr. Mehmet Altan KURNAZ Prof. Dr. Mehmet Altan KURNAZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale
Dergi Adı Anadolu Journal of Educational Sciences International
Dergi ISSN 2146-4014
Dergi Tarandığı Indeksler H. W. Wilson Education Full Text, TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 09-2025
Cilt No 15
Doi Numarası 10.18039/ajesi.1654204
Makale Linki https://doi.org/10.18039/ajesi.1654204
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Bağlam Temelli Çizgi Romanın Öğrencilerin Alternatif Fikirlerini Gidermeye Etkisi

Paylaş