| Yazarlar (2) |
|
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
|
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| The aim of this study was to examine the gender differences in digital engagement and attitudinal factors predicting students’ mathematics achievement in participant EU countries in TIMSS 2023 at the eighth-grade level of mathematics. It employed hierarchical linear modeling technique to incorporate student-and teacher-related factors in regard to interest of this study, such as students' self-confidence in |
| Anahtar Kelimeler |
| Kitap Adı | Gender Differences in the Prediction of Mathematics Achievement by Digital Engagement and Attitudinal Factors: A Hierarchical Linear Modeling of TIMSS 2023 Data From 13 EU ... |
| Bölüm(ler) | Gender Differences in the Prediction of Mathematics Achievement by Digital Engagement and Attitudinal Factors: A Hierarchical Linear Modeling of TIMSS 2023 Data From 13 EU Countries |
| Kitap Türü | Kitap Bölümü |
| Kitap Alt Türü | Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü |
| Kitap Niteliği | Diğer uluslararası bilimsel kitap |
| Kitap Dili | İngilizce |
| Basım Tarihi | 01-2026 |
| ISBN | 9798337326658 |
| Basıldığı Ülke | Amerika Birleşik Devletleri |
| Basıldığı Şehir |