Yazarlar (3) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
The aim of research is to reveal the effect of national culture on entrepreneurship. For this purpose, secondary datas are obtained from Hofstede's work for the cultural dimension of this study. For the entrepreneurship dimension, the necessary datas are obtained from the Global Entrepreneurship Report in 2017. The sample of the research is 56 coun... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | İngilizce |
Kongre Adı | Innovation and Global Issues Congress III |
Kongre Tarihi | 26-04-2018 / 29-04-2018 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Antalya |