img
img
The Effect of University Tourism Students' Perceptions in Kastamonu Towards Social Media Adverts on Purchasing Behaviors  
Yazarlar (2)
Sevki Ulema
Sakarya University of Applied Sciences, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Dilara Eylül KOÇ Dr. Öğr. Üyesi Dilara Eylül KOÇ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Teknolojik gelişmelere paralel olarak internet günlük hayatımıza girmiş ve sosyal medya kullanımını yaygınlaştırmıştır. Böylece sık kullanılan internet ve sosyal medya tüketicilerin tüketim alışkanlıklarını etkilemiştir. Günümüzde tüketiciler sosyal ağları bir iletişim aracı olarak kullanırken işletmeler reklam aracı olarak kullanmaktadır. Araştırm...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Gastroia Journal of Gastronomy And Travel Research
Dergi Tarandığı Indeksler
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 10-2019
Doi Numarası 10.32958/gastoria.466427