| Yazarlar (2) |
|
Sakarya University of Applied Sciences, Türkiye |
Dr. Öğr. Üyesi Dilara Eylül KOÇ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| Teknolojik gelişmelere paralel olarak internet günlük hayatımıza girmiş ve sosyal medya kullanımını yaygınlaştırmıştır. Böylece sık kullanılan internet ve sosyal medya tüketicilerin tüketim alışkanlıklarını etkilemiştir. Günümüzde tüketiciler sosyal ağları bir iletişim aracı olarak kullanırken işletmeler reklam aracı olarak kullanmaktadır. Araştırm... |
| Anahtar Kelimeler |
| Makale Türü | Özgün Makale |
| Makale Alt Türü | Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayınlanan tam makale |
| Dergi Adı | Gastroia Journal of Gastronomy And Travel Research |
| Dergi Tarandığı Indeksler | |
| Makale Dili | Türkçe |
| Basım Tarihi | 10-2019 |
| Doi Numarası | 10.32958/gastoria.466427 |