Yazarlar (4) |
![]() |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() |
![]() Bartın Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Spor ve özellikle futbola olan ilgi giderek artmaktadır. Artan ilgi ise özellikle gençlerin futbola daha çok harcama yapmasına neden olmaktadır. Bu çalışmanın amacı gençlerin futbol takımı lisanslı ürünlerini satın alma eğilimini incelemektir. Bu amaca ulaşmak için Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğrencileri üzerinde bir anket uygulanmıştır. Bu anket sonucunda futbol maçlarını takip, ekonomi ve sportif başarı ilişkisi algısı, futbol takımı lisanslı ürünlerinin kalite algısı, futbol maçlarından haz alma, futbol estetiği ve eğlence faktörlerinin lisanslı ürün alma eğilimini etkilediği ortaya çıkmıştır . |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Bartın Üniversitesi İİBF Dergisi |
Dergi ISSN | 1309-954X |
Dergi Tarandığı Indeksler | EBSCO, ASOS, SOBİAD |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 11-2019 |
Cilt No | 10 |
Sayı | 20 |
Sayfalar | 238 / 264 |
Makale Linki | https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/868812 |