img
img
Futbol Ekonomisi: Kastamonu Üniversitesi Örneği   
Yazarlar (4)
Ozodbeg Karamatov
Prof. Dr. Serkan DİLEK Prof. Dr. Serkan DİLEK
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Kuziyev İslam Nematoviç
Ahmet Kamacı
Bartın Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Spor ve özellikle futbola olan ilgi giderek artmaktadır. Artan ilgi ise özellikle gençlerin futbola daha çok harcama yapmasına neden olmaktadır. Bu çalışmanın amacı gençlerin futbol takımı lisanslı ürünlerini satın alma eğilimini incelemektir. Bu amaca ulaşmak için Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğrencileri üzerinde bir anket uygulanmıştır. Bu anket sonucunda futbol maçlarını takip, ekonomi ve sportif başarı ilişkisi algısı, futbol takımı lisanslı ürünlerinin kalite algısı, futbol maçlarından haz alma, futbol estetiği ve eğlence faktörlerinin lisanslı ürün alma eğilimini etkilediği ortaya çıkmıştır .
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Bartın Üniversitesi İİBF Dergisi
Dergi ISSN 1309-954X
Dergi Tarandığı Indeksler EBSCO, ASOS, SOBİAD
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 11-2019
Cilt No 10
Sayı 20
Sayfalar 238 / 264
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/868812
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 8

Paylaş