img
The Contiguity Principle And The Divided Attention Effect In Multiple Learning Environments: A Systematic Review Study  
Yazarlar
Doç. Dr. Arif AKÇAY
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Adem YILMAZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
Kongre Tarihi 19-11-2020 / 22-11-2020
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Bursa
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş