img
img
The Contiguity Principle And The Divided Attention Effect In Multiple Learning Environments: A Systematic Review Study  
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Arif AKÇAY Doç. Dr. Arif AKÇAY
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Adem YILMAZ Doç. Dr. Adem YILMAZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education
Kongre Tarihi 19-11-2020 / 22-11-2020
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Bursa
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş