Yazarlar |
![]() İstinye Üniversitesi, Türkiye |
![]() Hacettepe Üniversitesi, Türkiye |
![]() Hacettepe Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Mardin Artuklu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Hacettepe Üniversitesi, Türkiye |
![]() Hacettepe Üniversitesi, Türkiye |
![]() İzmir Katip Çelebi Üniversitesi, Türkiye |
![]() Afyon Kocatepe Üniversitesi, Türkiye |
![]() Hacettepe Üniversitesi, Türkiye |
![]() Hacettepe Üniversitesi, Türkiye |
![]() Hacettepe Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Various instructional environments are used in nurse education to develop students' psychomotor and communication skills, reduce their anxiety levels, and enhance their satisfaction. |
Anahtar Kelimeler |
Nursing education,Clinical practice,Nursing skills laboratory,Standardized patient,Psychomotor skill,Communication,Anxiety,Satisfaction |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | NURSE EDUCATION TODAY |
Dergi ISSN | 0260-6917 |
Dergi Tarandığı Indeksler | SCI-Expanded |
Dergi Grubu | Q1 |
Makale Dili | İngilizce |
Basım Tarihi | 04-2016 |
Cilt No | 39 |
Sayfalar | 104 / 108 |
Makale Linki | https://doi.org/10.1016/j.nedt.2016.01.009 |