Yazarlar (2) |
![]() Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Okuryazarlık ile okumayı tanıtma ve yaygınlaştırma gelişmiş toplumlar için önemli etkenler olduğu gibi, türü ne olursa olsun tüm kütüphanelerin oldukça önemli misyonları arasındadırlar. Kütüphaneciler ve diğer ilişkili paydaşlar tarafından bu bağlamda sürdürülen araştırma etkinlikleri anılan sürecin etkin biçimde tamamlanmasını sağlar. Bu belge, yukarıda değinilen konulara ilişkin IFLA (Lesley Farmer ve Ivanka Stricevic) tarafından geliştirilen" Kütüphanelerde okuryazarlığı ve okumayı tanıtmak için araştırmanın kullanımı: Kütüphaneciler için kılavuz" adlı belgenin 2011 yılına ait gözden geçirilmiş son versiyonunun çevirisidir. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) |
Makale Alt Türü | ESCI dergilerinde yayınlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden makale |
Dergi Adı | Türk Kütüphaneciliği |
Dergi ISSN | 1300-0039 Wos Dergi |
Dergi Tarandığı Indeksler | Türkiye Makaleler Bibliyografyası, ”Emerging Sources Citation Index (Clarivate Analytics/ ESCI), Library and Information Science Abstracts (LISA), Library, Information Science and Technology Abstracts (LISTA) ve TÜBİTAK/ ULAKBİM TR Dizin Sosyal ve Beşeri Bilimler Veri Tabanı |
Makale Dili | İngilizce |
Basım Tarihi | 09-2015 |
Cilt No | 29 |
Sayı | 3 |
Sayfalar | 618 / 647 |