img
STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS  
Yazarlar
Prof. Dr. Abdullah Çağrı BİBER Prof. Dr. Abdullah Çağrı BİBER
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Abdulkadir TUNA Prof. Dr. Abdulkadir TUNA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
İrfan Dağdelen
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı The Journal of International Educational Sciences
Dergi ISSN 2149-0848
Dergi Tarandığı Indeksler SOBİAD (Sosyal Bilimler Atıf Dizini) / www.sobiad.com
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2019
Cilt No 6
Sayı 19
Sayfalar 1 / 15
Doi Numarası 10.16991/INESJOURNAL.1606
Makale Linki http://www.inesjournal.com/DergiTamDetay.aspx?ID=1606
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
STUDENTS’ DIFFICULTIES IN CONVERTING FRACTIONS TO DECIMAL NUMBERS

Paylaş