img
img
Toplam 24584 kayıt

Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının yaşam doyumları ile öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi

RECEPOĞLU, E., RECEPOĞLU, S. (2018) "Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının yaşam doyumları ile öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi", International Conference on Quality in Higher Education (ICQH 2018) , (pp. 242-245), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2018 RECEPOĞLU, E., RECEPOĞLU, S. (2018) "Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının yaşam doyumları ile öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi", International Conference on Quality in Higher Education (ICQH 2018) , (pp. 242-245), İstanbul, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Quality in Higher Education (ICQH 2018)

Ortaokul öğretmenlerinin özyeterlik algıları ile öğretmen liderliği davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi

RECEPOĞLU, E. (2018) "Ortaokul öğretmenlerinin özyeterlik algıları ile öğretmen liderliği davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 9), , (pp. 1067-1081), Antalya, (Aralık 2018 RECEPOĞLU, E. (2018) "Ortaokul öğretmenlerinin özyeterlik algıları ile öğretmen liderliği davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 9), , (pp. 1067-1081), Antalya, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 9),

Öğretmen algılarına göre liselerde görev yapan yöneticilerin liderlik stilleri ile değişimi yönetme yeterlilikleri arasındaki ilişki

RECEPOĞLU, E., Baş, S. (2018) "Öğretmen algılarına göre liselerde görev yapan yöneticilerin liderlik stilleri ile değişimi yönetme yeterlilikleri arasındaki ilişki", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 9) , (pp. 965-971), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018 RECEPOĞLU, E., Baş, S. (2018) "Öğretmen algılarına göre liselerde görev yapan yöneticilerin liderlik stilleri ile değişimi yönetme yeterlilikleri arasındaki ilişki", 9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 9) , (pp. 965-971), Antalya, Türkiye, (Aralık 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR 9)

Öğretmenlerin iletişim becerileri ile moralleri arasında ilişkinin incelenmesi (Analyzing the relationship between teachers’ communication skills and their morals)

RECEPOĞLU, E., Avanoğlu, E. (2018) "Öğretmenlerin iletişim becerileri ile moralleri arasında ilişkinin incelenmesi (Analyzing the relationship between teachers’ communication skills and their morals)", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018) , (pp. 2209-2219), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018 RECEPOĞLU, E., Avanoğlu, E. (2018) "Öğretmenlerin iletişim becerileri ile moralleri arasında ilişkinin incelenmesi (Analyzing the relationship between teachers’ communication skills and their morals)", 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018) , (pp. 2209-2219), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018)

LİSE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK İLE ÖRGÜTSEL GÜVENDÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

RECEPOĞLU, E., Bakar, H. (2017) "LİSE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK İLE ÖRGÜTSEL GÜVENDÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (Mayıs 2017 RECEPOĞLU, E., Bakar, H. (2017) "LİSE ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK İLE ÖRGÜTSEL GÜVENDÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi , (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi

Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin okul amaçlarının belirlenmesi ve paylaşılmasına ilişkin liderlik davranışlarının incelenmesi

RECEPOĞLU, E. (2017) "Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin okul amaçlarının belirlenmesi ve paylaşılmasına ilişkin liderlik davranışlarının incelenmesi", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2017 RECEPOĞLU, E. (2017) "Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin okul amaçlarının belirlenmesi ve paylaşılmasına ilişkin liderlik davranışlarının incelenmesi", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU

SINIFLARDAKİ HAVA KALİTESİNİN ÖĞRENME ÜZERİNE ETKİSİ

RECEPOĞLU, E., Kuşcu, E. (2017) "SINIFLARDAKİ HAVA KALİTESİNİN ÖĞRENME ÜZERİNE ETKİSİ", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2017 RECEPOĞLU, E., Kuşcu, E. (2017) "SINIFLARDAKİ HAVA KALİTESİNİN ÖĞRENME ÜZERİNE ETKİSİ", ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU , (Mayıs 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ULUSLARARASI TAŞKÖPRÜ POMPEİOPOLİS BİLİM KÜLTÜR SANAT ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU

Change process and the importance of assumptions that form the tacit culture of school A qualitative study based on teacher perceptions Değişim süreci ve okulun gizli kültürünü oluşturan varsayımların önemi Öğretmen görüşlerine dayalı nitel bir çalışma

RECEPOĞLU, E. (2016) "Change process and the importance of assumptions that form the tacit culture of school A qualitative study based on teacher perceptions Değişim süreci ve okulun gizli kültürünü oluşturan varsayımların önemi Öğretmen görüşlerine dayalı nitel bir çalışma", 1. Uluslararası Abana Sempozyumu (Ist International Abana Symposium) - Geçmişten Günümüze Kastamonu/Kent-Kültür-Kimlik (From Past to Present Kastamonu/City-Culture-Identity) , (pp. 350-362), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2016 RECEPOĞLU, E. (2016) "Change process and the importance of assumptions that form the tacit culture of school A qualitative study based on teacher perceptions Değişim süreci ve okulun gizli kültürünü oluşturan varsayımların önemi Öğretmen görüşlerine dayalı nitel bir çalışma", 1. Uluslararası Abana Sempozyumu (Ist International Abana Symposium) - Geçmişten Günümüze Kastamonu/Kent-Kültür-Kimlik (From Past to Present Kastamonu/City-Culture-Identity) , (pp. 350-362), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
1. Uluslararası Abana Sempozyumu (Ist International Abana Symposium) - Geçmişten Günümüze Kastamonu/Kent-Kültür-Kimlik (From Past to Present Kastamonu/City-Culture-Identity)

Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin eğitim programı ve öğretim sürecinin yönetimine ilişkin liderlik davranışlarının incelenmesi Analyzing instructional leadership behaviors of school principals in terms of managing educational program and instructional process according to teacher perceptions

RECEPOĞLU, E. (2016) "Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin eğitim programı ve öğretim sürecinin yönetimine ilişkin liderlik davranışlarının incelenmesi Analyzing instructional leadership behaviors of school principals in terms of managing educational program and instructional process according to teacher perceptions", I. Uluslararası Abana Sempozyumu (Ist International Abana Symposium) - Geçmişten Günümüze Kastamonu/Kent-Kültür-Kimlik (From Past to Present Kastamonu/City-Culture-Identity) , (pp. 157-172), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2016 RECEPOĞLU, E. (2016) "Öğretmen algılarına göre okul müdürlerinin eğitim programı ve öğretim sürecinin yönetimine ilişkin liderlik davranışlarının incelenmesi Analyzing instructional leadership behaviors of school principals in terms of managing educational program and instructional process according to teacher perceptions", I. Uluslararası Abana Sempozyumu (Ist International Abana Symposium) - Geçmişten Günümüze Kastamonu/Kent-Kültür-Kimlik (From Past to Present Kastamonu/City-Culture-Identity) , (pp. 157-172), Kastamonu, Türkiye, (Kasım 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Abana Sempozyumu (Ist International Abana Symposium) - Geçmişten Günümüze Kastamonu/Kent-Kültür-Kimlik (From Past to Present Kastamonu/City-Culture-Identity)

Öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri ile iş performansları arasındaki ilişkinin incelenmesi

  RECEPOĞLU, E., Bakar, H. (2016) "Öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri ile iş performansları arasındaki ilişkinin incelenmesi", 11. Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2016 " data-bs-content-id="YazarBilgi-23954"> RECEPOĞLU, E., Bakar, H. (2016) "Öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri ile iş performansları arasındaki ilişkinin incelenmesi", 11. Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2016  RECEPOĞLU, E., Bakar, H. (2016) "Öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri ile iş performansları arasındaki ilişkinin incelenmesi", 11. Eğitim Yönetimi Kongresi , Türkiye, (Mayıs 2016 
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. Eğitim Yönetimi Kongresi

İlk ve Ortaokul Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin İncelenmesi

Sönmez, E., RECEPOĞLU, E. (2015) "İlk ve Ortaokul Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin İncelenmesi", EYFOR VI ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 68-69), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Kasım 2015 Sönmez, E., RECEPOĞLU, E. (2015) "İlk ve Ortaokul Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin İncelenmesi", EYFOR VI ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 68-69), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Kasım 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EYFOR VI ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU

İlkokula Başlayacak Öğrencilerin Stres Kaynakları ve Alınabilecek Tedbirler Kastamonu Örneği

RECEPOĞLU, E., Çınar, H. (2015) "İlkokula Başlayacak Öğrencilerin Stres Kaynakları ve Alınabilecek Tedbirler Kastamonu Örneği", EYFOR VI ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 72-73), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Kasım 2015 RECEPOĞLU, E., Çınar, H. (2015) "İlkokula Başlayacak Öğrencilerin Stres Kaynakları ve Alınabilecek Tedbirler Kastamonu Örneği", EYFOR VI ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU , (pp. 72-73), Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Kasım 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EYFOR VI ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU

An analysis of renewable energy perceptions of secondary school students

ÇAĞLAR, A., RECEPOĞLU, E., Nihan, O.H., Aydınlı, B. (2015) "An analysis of renewable energy perceptions of secondary school students", International Conference on Clean Energy 2015 , (pp. 95-96), Kanada, (Ekim 2015 ÇAĞLAR, A., RECEPOĞLU, E., Nihan, O.H., Aydınlı, B. (2015) "An analysis of renewable energy perceptions of secondary school students", International Conference on Clean Energy 2015 , (pp. 95-96), Kanada, (Ekim 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Conference on Clean Energy 2015

Analyzing job motivation level of high school teachers in Turkey

   RECEPOĞLU, E. (2014) "Analyzing job motivation level of high school teachers in Turkey", 5th World Conference on Educational Sciences(WCES 2013) , (pp. 2220-2225), İtalya, (Ekim 2014  " data-bs-content-id="YazarBilgi-23960"> RECEPOĞLU, E. (2014) "Analyzing job motivation level of high school teachers in Turkey", 5th World Conference on Educational Sciences(WCES 2013) , (pp. 2220-2225), İtalya, (Ekim 2014   RECEPOĞLU, E. (2014) "Analyzing job motivation level of high school teachers in Turkey", 5th World Conference on Educational Sciences(WCES 2013) , (pp. 2220-2225), İtalya, (Ekim 2014  
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
5th World Conference on Educational Sciences(WCES 2013)

Analyzing KPSS scores of prospective teachers who graduated from two different programs in terms of different variables Kastamonu province sample

   ÇAĞLAR, A., ERGÜN, M., RECEPOĞLU, E. (2014) "Analyzing KPSS scores of prospective teachers who graduated from two different programs in terms of different variables Kastamonu province sample", World Conference on Educational Sciences (WCES 2013) , (pp. 2424-2429), İtalya, (Ekim 2014  " data-bs-content-id="YazarBilgi-23961"> ÇAĞLAR, A., ERGÜN, M., RECEPOĞLU, E. (2014) "Analyzing KPSS scores of prospective teachers who graduated from two different programs in terms of different variables Kastamonu province sample", World Conference on Educational Sciences (WCES 2013) , (pp. 2424-2429), İtalya, (Ekim 2014   ÇAĞLAR, A., ERGÜN, M., RECEPOĞLU, E. (2014) "Analyzing KPSS scores of prospective teachers who graduated from two different programs in terms of different variables Kastamonu province sample", World Conference on Educational Sciences (WCES 2013) , (pp. 2424-2429), İtalya, (Ekim 2014  
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
World Conference on Educational Sciences (WCES 2013)

Analyzing teachers perceptions on learning organizations in terms of different variables

   RECEPOĞLU, E. (2013) "Analyzing teachers perceptions on learning organizations in terms of different variables", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2012) , (pp. 618-623), (Ekim 2013  " data-bs-content-id="YazarBilgi-23962"> RECEPOĞLU, E. (2013) "Analyzing teachers perceptions on learning organizations in terms of different variables", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2012) , (pp. 618-623), (Ekim 2013   RECEPOĞLU, E. (2013) "Analyzing teachers perceptions on learning organizations in terms of different variables", 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2012) , (pp. 618-623), (Ekim 2013  
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2012)

Okul öncesi öğretmen adaylarının mesleki kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Erdaş-Kartal, E., Kıldan, A.O., Ada, E., RECEPOĞLU, E. (2014) "Okul öncesi öğretmen adaylarının mesleki kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", International Teacher Education Conference (ITEC 2014) , (pp. 192-202), Birleşik Arap Emirlikleri, (Mayıs 2014 Erdaş-Kartal, E., Kıldan, A.O., Ada, E., RECEPOĞLU, E. (2014) "Okul öncesi öğretmen adaylarının mesleki kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi", International Teacher Education Conference (ITEC 2014) , (pp. 192-202), Birleşik Arap Emirlikleri, (Mayıs 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Teacher Education Conference (ITEC 2014)