img
img
Toplam 25044 kayıt

Kapsayıcı eğitimin sosyal bilgiler ders kitaplarına yansıması üzerine bir değerlendirme

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

Sosyal bilgiler ders kitaplarında yer alan coğrafya konularının öğretiminde kullanılan etkinliklerin değerlendirilmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi

Ortaokul 8. sınıf T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük ders kitabında yer alan ölçme-değerlendirme etkinliklerinin incelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

2005 ve 2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında toplumsal değerlerin yerinin incelenmesi

0 0
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

İlkokulda okutulan zorunlu derslerin öğretim programlarında değer öğretiminin yerinin incelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
II. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi

İnsan hakları ve tarihsel gelişimi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu

İlkokulda okutulan zorunlu derslerin öğretim programlarının beceri öğretimi açısından incelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Ortaöğretim 9. sınıf tarih ders kitabının öğretim programına uygunluğunun incelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu

Ortaöğretim tarih dersi öğretim programının program tasarım ilkeleri açısından incelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
V. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler öğretmenlerinin öğrenci çalışma kitaplarının kaldırılmasına yönelik görüşleri

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının Türk Dünyasına ilişkin bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla incelenmesi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VII. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

Sosyal bilgiler dersi yazılı sınavlarında coğrafya konuları ile ilgili sorulan soruların yeniden yapılandırılmış Bloom taksonomisine göre analizi

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Sempozyumu

Türkiye’de okutulan sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında Özbekistan nasıl ele alınıyor?

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Milletlerarası Türkiye-Özbekistan Münasebetleri Sempozyumu

Sosyal Bilgiler Eğitimine İlişkin Olarak Türkiye’de Yazılan Akademik Kitapların İçerik AçısındanKarşılaştırılması

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

Amerikan Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Türk/Osmanlı İmajı

0 0
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Ders Kitapları Uluslararası Sempozyumu

Sosyal bilgiler, tarih ve coğrafya ders kitaplarında kastamonu’nun yerinin incelenmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim, Kültür ve Sanat Araştırmaları Sempozyumu

Değer eğitiminde kullanılabilecek bir edebi tür: Menkıbeler

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
I. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi

Türkiye’de tarih öğretimi alanında yapılan tezlerin içerik değerlendirmesi

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Prof. Dr. Halil İnalcık Tarih ve Tarihçilik Sempozyumu

İlkokul 1. sınıf hayat bilgisi dersinde müzelerin kullanımının incelenmesi: Kastamonu örneği

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu

Geçmiş deneyimler ışığında sosyal bilgiler eğitimi lisans programının içeriği nasıl hazırlanmalıdır?

0 0
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu